Retourbeleid

Bevalt een artikel niet of wil je het liever ruilen voor iets anders, dan horen we dit natuurlijk graag van jou.
Om jouw vraag aangaande je retour of ruil goed te kunnen verwerken, hebben wij in elk geval jouw bestelnummer nodig.
Het bestelnummer vind je op jouw factuur terug. Factuur kwijt? Kijk dan op je bankafschrift. Daar vind je het bestelnummer als Omschrijving.

Koop ongedaan maken
Soms dan bestel je iets en dan wil je om wat voor reden dan ook de koop liever ongedaan maken. Je maakt de koop ongedaan door binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, Liefs Jill jouw retour te zenden. Stuur ons hiervoor even een mailtje. Het makkelijkst is het om de bestelbevestiging die je van Liefs Jill hebt ontvangen te replyen/ beantwoorden. Zo hebben we meteen alle gegevens die we nodig hebben om jouw bestelling er bij te pakken. Per mail ontvang je van ons verdere instructies aangaande jouw retour.

Ruilen
Ai per ongeluk de verkeerde kleur opgegeven bij het bestellen of een verkeerde maat? Kan gebeuren. We sturen je graag het juiste artikel toe. Stuur ons onder vermelding van jouw bestelnummer een mail en de kleur of maat die je liever wilt ontvangen. Wij checken of dit artikel voorradig is en zullen je informeren over de verdere afwikkeling van jouw ruil.